Głównym celem firmowej strony internetowej jest przyciąganie nowych klientów i zwiększanie sprzedaży. Ostatnio jednak coraz częściej jest ona uzupełniana za pomocą bloga. Jakie korzyści przynosi takie działanie? Możliwość zaprezentowania swojego portfolio W przypadku wielu branż prowadzenie bloga daje możliwość przedstawienia potencjalnym...
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z...
Automatyzacja marketingu pozwoli na efektywną konwersję leadów (więc największą bolączkę każdego marketingowca). Teraz na ryku funkcjonuje mnóstwo rozmaitych firm, które specjalizują się właśnie w automatyzacji marketingu, na temat jednej z nich, możemy przeczytać na stronie internetowej, którą znajdziemy pod...
Definicja szeptanego marketingu Szeptany marketing to wszelkie działania marketingowe które mają dotrzeć to odbiorcy poprzez spontaniczny, naturalny przekaz ustny ale także mobilny np. poprzez portale społecznościowe. Czyli prościej mówiąc są to działania w wyniku których ludzie sami pomiędzy sobą rozmawiają...
Popyt na najpopularniejsze usługi kurierskie Poczty Polskiej dla klientów biznesowych eCommerce rośnie powyżej rynku. Z danych Poczty wynika, że w ciągu ośmiu pierwszych miesięcy 2018 roku wzrost liczby tych przesyłek przekraczał 19%. Rośnie także liczba paczek nadawanych przez klientów indywidualnych....
By zacząć swoją przygodę z dowolnym rodzajem biznesu, najpierw trzeba pomyśleć, jakie będą pierwsze elementy promocji naszej firmy. W dzisiejszych czasach żadna firma nie wyobraża już sobie skutecznego marketingu, bez obecności w internecie. Ma do niego przecież dostęp większość...
Pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych w sektorze B2B realizowane jest na rozmaite sposoby: przez udział w targach, publikacje w czasopismach branżowych, reklamę SEM w ich internetowych odpowiednikach, wreszcie z wykorzystaniem technik word of mouth marketing, polegających na poleceniach od stałych...
Szeroki zasięg i rosnąca liczba użytkowników kanału YouTube wytwarza niezwykły potencjał reklamowy. Według statystyk każdego dnia z możliwości kanału korzysta 1/3 wszystkich ludzi posiadających i uruchamiających internet. Ilość załadowywanych codziennie filmów sięga aż do 85 tysięcy nowych wideo -...
Afiliacja to po prostu model zarabiania. Dawniej niedoceniana, czy nawet pogardzana, dziś wraca do łaski i wzbudza zainteresowanie zwłaszcza wśród blogerów. Chcesz dowiedzieć się na czy to właściwie polega? Proszę bardzo! Afiliacja i jej dostępne rodzaje. Jeśli blogujesz możesz umieścić na...
Najważniejszy jest pomysł i wykonanie - tak powie Ci każda drukarnia katalogów, którą zapytasz, od czego zależy katalogowy sukces. Czy warto śledzić trendy? Jakie są najpopularniejsze błędy, które popełniają przedsiębiorcy? Co powinno znaleźć się w firmowym katalogu, żeby prowadził...

Polecane