Katalogi szyte to zdecydowanie jedne z najpopularniejszych obecnie materiałów reklamowych. Wykorzystywane są w wielu firmach. Nie każda osoba wie jednak, czym się one wyróżniają, jakie są ich rodzaje i kiedy najlepiej je zastosować.
Katalog szyty - co warto wiedzieć?
Katalog to...
Zasoby ludzkie są fundamentem każdej organizacji, a ważnym elementem zarządzania nimi jest motywacja odczuwana przez poszczególne osoby. Zależność jest bowiem jasna – im wyższy poziom zaangażowania pracowników w realizację obowiązków wynikających z zajmowanego przez nich stanowiska, tym szybciej firma...
Zgodnie z zapowiedziami reformy Nowy Polski Ład, zgodnie z decyzją ustawodawcy, została podniesiona kwota wolna od podatku, aż do kwoty 30 000 zł. Jak działa to w praktyce? Z czym będą mieli do czynienia podatnicy w przypadku rozliczenia PIT za...
Współczesna promocja towarów i usług wymaga nie lada oprawy. Atrakcyjne spoty, dynamiczne reklamy i krzykliwe banery widzimy codziennie, powoli znieczulając zmysły na intensywną retorykę. Skuteczne przykucie uwagi klienta, bombardowanego każdego dnia ogromną ilością nasyconego ekspresją przekazu, zdecydowanie nie jest...
Co kryje się pod pojęciem znaku towarowego, a także jakie są jego rodzaje? Czy kolor, dźwięk a nawet zapach może stać się znakiem towarowym? Te i inne pytania nurtują osoby, które zaczęły interesować się prawną ochroną marki. Poniżej znajdziesz...
Utrzymanie i rozwój kontaktów handlowych i relacji z danym klientem to podstawa systemu CRM. Systemy CRM umożliwiają obsługę klientów zarówno na płaszczyźnie handlowej, jak i marketingowej – na wszelkich możliwych polach kontaktu. Wykorzystując oprogramowanie CRM mamy wpływ na automatyzacje...
Głównym celem firmowej strony internetowej jest przyciąganie nowych klientów i zwiększanie sprzedaży. Ostatnio jednak coraz częściej jest ona uzupełniana za pomocą bloga. Jakie korzyści przynosi takie działanie?
Możliwość zaprezentowania swojego portfolio
W przypadku wielu branż prowadzenie bloga daje możliwość przedstawienia potencjalnym...
Pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych w sektorze B2B realizowane jest na rozmaite sposoby: przez udział w targach, publikacje w czasopismach branżowych, reklamę SEM w ich internetowych odpowiednikach, wreszcie z wykorzystaniem technik word of mouth marketing, polegających na poleceniach od stałych...
Zwykło się uważać, że karty paliwowe przeznaczone są przede wszystkim dla dużych przedsiębiorstw. Czy jednak można zamówić kartę paliwową bez dodatkowych opłat i zabezpieczeń dla firm, które mają kilka samochodów w swojej flocie?
Jak działają karty paliwowe?
Karty paliwowe to produkt...
Najważniejszy jest pomysł i wykonanie - tak powie Ci każda drukarnia katalogów, którą zapytasz, od czego zależy katalogowy sukces. Czy warto śledzić trendy? Jakie są najpopularniejsze błędy, które popełniają przedsiębiorcy? Co powinno znaleźć się w firmowym katalogu, żeby prowadził...