Przykłady reklamy tradycyjnej i internetowej – zainwestuj w swoją firmę

Każdy biznes wymaga wsparcia, dlatego działania marketingowe są niezbędne. Kluczem do sukcesu jest jednak dopasowanie odpowiednich nośników reklamy do rodzaju działalności – warto poznać bliżej wybrane z nich i zdecydować, w które zainwestować. Najlepiej połączyć zarówno narzędzia online, jak i offline – szczegóły poniżej.

Reklama tradycyjna i internetowa

Mimo rozwoju Internetu tradycyjne formy reklamy – jak druk kalendarzy czy teczek firmowych – nadal są skuteczne i warte zainteresowania. Najlepiej połączyć oba kanały – offline oraz online – aby dotrzeć do wybranych grup odbiorców. Najpierw jednak dokładnie je określ i zastanów się, jakie nośniki trafią do nich najszybciej i najlepiej, aby mieć szansę pozyskać potencjalnych klientów oraz zbudować świadomość marki i wykorzystać jej potencjał na rynku. Na początku należy jednak ustalić budżet i cel, dobór kanałów promocji.

Popularne przykłady reklamy tradycyjnej

Druk kalendarzy. Popularną formą reklamy są kalendarze – na biurko, na ścianę czy też w formie notesu. Warto w nie zainwestować i sprezentować je klientom, gdyż zdecydowanie mogą pomóc umocnić pozycję marki – dzięki nim logo firmy jest cały czas widoczne.

Teczki firmowe. Podobne zadanie mają teczki czy notesy i notatniki, które można zabierać na spotkania. Starannie zaprojektowane, z logo firmy, będą zwracać uwagę i poprawiać pozycję marki w świadomości potencjalnych klientów.

Banery i bilbordy. Druk kalendarzy, teczek czy wizytówek to pomocne działania, ale w przypadku wielu branż sprawdzą się też reklamowe banery oraz bilbordy. Jej zalety to szeroki zasięg, wszechstronność, dobra widoczność i duża powierzchnia, co oznacza, że można na nim zamieścić więcej elementów niż na przykład na wizytówce. Banery to popularna forma reklamy, wyróżniająca się wysoką efektywnością – można je zamieścić m.in. na ulicach, w centrach handlowych czy plandekach samochodów, a bilbordy przy trasach.

Popularne przykłady reklamy internetowej

Kampania Google Ads. Linki sponsorowane to jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych form reklamy w Internecie. Umożliwia pojawianie się firmy w wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami. Warto przetestować różne hasła reklamowe i sprawdzić ich skuteczność.

Największy zasięg ma system reklamowy Google AdWords, który pozwala na emisję reklam tekstowych, graficznych oraz wideo. Celem jest promocja witryny w Internecie – dobrze zaplanowana kampania może zdecydowanie poprawić widoczność strony.

Artykuły sponsorowane lub blogowe. Warto też zdecydować się na artykuły sponsorowane, które najczęściej stanowią jeden z elementów kampanii internetowej. Regularna publikacja może przynieść oczekiwany efekt – więcej wejść na stronę, a także popularność marki. Warto inwestować w więcej artykułów i publikować je na różnych serwisach. Dobrze jest też rozważyć założenie bloga, który będzie ściągał ruch na stronę.

Działania w social mediach. Ogromną popularnością cieszą się też media społecznościowe – jak na przykład Facebook oraz Instagram. Warto regularnie zamieszczać posty, spójne graficznie i pod względem treści, a także inwestować w reklamę Facebook Ads. System reklamowy Facebooka pozwala stworzyć i wykupić reklamy, zarządzać nimi i administrować grupami docelowymi. Odpowiednio skonstruowana kampania może przynieść oczekiwane efekty.

Poprzedni artykułWeksle Inwestycyjne Nieruchomościowe – bezpieczna inwestycja w czasach niepewności na rynkach inwestycji
Następny artykułJak znaleźć dobrą pracę za granicą?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj