Masowa wysyłka sms – jak zrobić to dobrze?

Smsy to stosunkowo niedroga, ale niezwykle skuteczna forma dotarcia do klienta wykorzystywana w świecie marketingu już od wielu lat. Praktycznie każda branża korzysta z kampanii sms, ale niekażda kampania jest udana. Jak sprawić, aby masowa wysyłka SMSów przyniosła zadowalające efekty i nie była jedynie częścią zaprzepaszczonego budżetu?

Dlaczego warto korzystać z kampanii SMS?

Kampania sms to proste, ale skuteczne narzędzie pozwalające na skrócenie dystansu z odbiorcą. Godnym uwagi jest fakt, że aż 95 % wysłanych wiadomości zostaje przeczytanych. To czyni SMSy jednymi z najskuteczniejszych form dotarcia do klienta.

Jedynie 160 znaków wystarczy, aby przygotować skuteczny komunikat sprzedażowy wzbudzający zainteresowanie i pożądanie. Masowa wysyłka sms daje możliwość komunikacji za pomocą spersonalizowanych alertów i specjalnych ofert.

Kluczem jest odpowiednia personalizacja wiadomości oraz dostosowanie do potrzeb klienta. W końcu nikt nie lubi, gdy próbuje mu się sprzedać coś czego zupełnie nie potrzebuje.

Zasady udanej kampanii SMS

Koncepcja kampanii sms powinna być wcześniej dobrze przemyślana i dostosowana do potrzeb przedsiębiorstwa, aby była skuteczna, a jej efekty w pełni pokryły się z wcześniejszymi planami marketingowymi.

Od czego powinieneś zacząć? Po pierwsze należy zaplanować wysyłkę. Ustawić czas dystrybucji smsów na określony termin, bądź wysłać ją od razu. Pamiętaj, że nikt nie lubi być atakowany sms’ami w środku nocy lub wczesnym rankiem.

Rozpoznaj grupę docelową i wybierz nadawcę. Następnie przystąp do segmentacji i wybierz bazę, do której chcesz wysłać kampanię. Dobierz do grupy docelowej odpowiedni komunikat.

Ostatnim krokiem jest personalizacja treści wiadomości, za pomocą której zwiększysz zaangażowanie i konwersję.

Komunikacja SMS i email

SMSy i emaile to najprostsze i najskuteczniejsze narzędzia znane w sztuce marketingu od lat. Zwiększenie skuteczności działań możesz zyskać, dzięki połączeniu kampanii SMS z wysyłką newslettera. W ten sposób zadbasz o całościowe doświadczenia klienta.

Poprzedni artykułHuawei Matebook D – komu polecany jest tego typu sprzęt?
Następny artykułNa czym polega automatyzacja marketingu?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj