Głównym celem firmowej strony internetowej jest przyciąganie nowych klientów i zwiększanie sprzedaży. Ostatnio jednak coraz częściej jest ona uzupełniana za pomocą bloga. Jakie korzyści przynosi takie działanie? Możliwość zaprezentowania swojego portfolio W przypadku wielu branż prowadzenie bloga daje możliwość przedstawienia potencjalnym...
Pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych w sektorze B2B realizowane jest na rozmaite sposoby: przez udział w targach, publikacje w czasopismach branżowych, reklamę SEM w ich internetowych odpowiednikach, wreszcie z wykorzystaniem technik word of mouth marketing, polegających na poleceniach od stałych...
Każdy biznes wymaga wsparcia, dlatego działania marketingowe są niezbędne. Kluczem do sukcesu jest jednak dopasowanie odpowiednich nośników reklamy do rodzaju działalności – warto poznać bliżej wybrane z nich i zdecydować, w które zainwestować. Najlepiej połączyć zarówno narzędzia online, jak...
Najważniejszy jest pomysł i wykonanie - tak powie Ci każda drukarnia katalogów, którą zapytasz, od czego zależy katalogowy sukces. Czy warto śledzić trendy? Jakie są najpopularniejsze błędy, które popełniają przedsiębiorcy? Co powinno znaleźć się w firmowym katalogu, żeby prowadził...
Budowanie lojalności pracowników to długi proces, który jest jednocześnie jednym z najważniejszych elementów poprawnego funkcjonowania każdej firmy. Dzięki niemu, pracodawcy nie tylko mogą zatrzymać podwładnych w przedsiębiorstwie, ale również pozytywnie wpłynąć na ich motywację i zaangażowanie. Benefity i programy lojalnościowe...
Automatyzacja marketingu pozwoli na efektywną konwersję leadów (więc największą bolączkę każdego marketingowca). Teraz na ryku funkcjonuje mnóstwo rozmaitych firm, które specjalizują się właśnie w automatyzacji marketingu, na temat jednej z nich, możemy przeczytać na stronie internetowej, którą znajdziemy pod...
Smsy to stosunkowo niedroga, ale niezwykle skuteczna forma dotarcia do klienta wykorzystywana w świecie marketingu już od wielu lat. Praktycznie każda branża korzysta z kampanii sms, ale niekażda kampania jest udana. Jak sprawić, aby masowa wysyłka SMSów przyniosła zadowalające...
Popyt na najpopularniejsze usługi kurierskie Poczty Polskiej dla klientów biznesowych eCommerce rośnie powyżej rynku. Z danych Poczty wynika, że w ciągu ośmiu pierwszych miesięcy 2018 roku wzrost liczby tych przesyłek przekraczał 19%. Rośnie także liczba paczek nadawanych przez klientów indywidualnych....
Dlaczego wybieramy tworzywa sztuczne dla opakowań, a nie materiały alternatywne, takie jak stal, aluminium, drewno itd. ? Odpowiedź na to pytanie to nie tylko funkcjonalność, stosunek wagi opakowania do produktu, która w tym przypadku wynosi kilka procent, czy względy prezentacji...
Rosnąca popularność trendu określanego terminem „bleisure”, czyli połączenia wyjazdu służbowego z wypoczynkiem pokazuje, jak zmieniają się aktualnie oczekiwania co do podróży biznesowych. Duże znaczenie w popularyzacji tego zjawiska ma funkcjonowanie na rynku pracy millenialsów - pokolenia Y, które jest...

Polecane