Utrzymanie i rozwój kontaktów handlowych i relacji z danym klientem to podstawa systemu CRM. Systemy CRM umożliwiają obsługę klientów zarówno na płaszczyźnie handlowej, jak i marketingowej – na wszelkich możliwych polach kontaktu. Wykorzystując oprogramowanie CRM mamy wpływ na automatyzacje...
Głównym celem firmowej strony internetowej jest przyciąganie nowych klientów i zwiększanie sprzedaży. Ostatnio jednak coraz częściej jest ona uzupełniana za pomocą bloga. Jakie korzyści przynosi takie działanie? Możliwość zaprezentowania swojego portfolio W przypadku wielu branż prowadzenie bloga daje możliwość przedstawienia potencjalnym...
Pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych w sektorze B2B realizowane jest na rozmaite sposoby: przez udział w targach, publikacje w czasopismach branżowych, reklamę SEM w ich internetowych odpowiednikach, wreszcie z wykorzystaniem technik word of mouth marketing, polegających na poleceniach od stałych...
Zwykło się uważać, że karty paliwowe przeznaczone są przede wszystkim dla dużych przedsiębiorstw. Czy jednak można zamówić kartę paliwową bez dodatkowych opłat i zabezpieczeń dla firm, które mają kilka samochodów w swojej flocie? Jak działają karty paliwowe? Karty paliwowe to produkt...
Najważniejszy jest pomysł i wykonanie - tak powie Ci każda drukarnia katalogów, którą zapytasz, od czego zależy katalogowy sukces. Czy warto śledzić trendy? Jakie są najpopularniejsze błędy, które popełniają przedsiębiorcy? Co powinno znaleźć się w firmowym katalogu, żeby prowadził...
Budowanie lojalności pracowników to długi proces, który jest jednocześnie jednym z najważniejszych elementów poprawnego funkcjonowania każdej firmy. Dzięki niemu, pracodawcy nie tylko mogą zatrzymać podwładnych w przedsiębiorstwie, ale również pozytywnie wpłynąć na ich motywację i zaangażowanie. Benefity i programy lojalnościowe...
Prowadzisz działalność w branży transportowej? Jeśli tak, zapewne sen z powiek spędzają Ci nieustannie rosnące koszty paliwa – to one stanowią kluczową część wydatków firmy. Dobra wiadomość jest taka: możesz obniżyć koszty realizacji usług przewozowych. Kluczem do sukcesu jest...
Prezentacja wyników raportu EFL „Budownictwo przyszłości. Pod lupą” Przedstawiciele branży budowlanej w Polsce lepiej postrzegają przeszłość, niż oceniają perspektywy rozwoju w przyszłości. O ile aż 57 proc. firm budowlanych z sektora MŚP, uważa, że sytuacja społeczno-gospodarcza w minionej dekadzie sprzyjała...
Sposób wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej to najbardziej palący temat dla całej gospodarki europejskiej. Bez porozumienia i okresu przejściowego, czyli w przypadku tzw. twardego Brexitu, Polska może być krajem, który sporo straci. – Brytyjczycy z dnia na dzień...
Według najnowszych danych GUS, w ubiegłym roku polscy przewoźnicy przetransportowali ponad 2050 mln ton ładunków i tym samym zostali liderem europejskiego transportu. W ubiegłym roku polski transport odnotował kilkunastoprocentowy wzrost ilości przewożonych towarów. W ciągu roku wszystkimi środkami transportu wykonano...

Polecane