Utrzymanie i rozwój kontaktów handlowych i relacji z danym klientem to podstawa systemu CRM. Systemy CRM umożliwiają obsługę klientów zarówno na płaszczyźnie handlowej, jak i marketingowej – na wszelkich możliwych polach kontaktu. Wykorzystując oprogramowanie CRM mamy wpływ na automatyzacje...
Gaśnice to podstawowe wyposażenie przeciwpożarowe, które zgodnie z przepisami musi się znaleźć w większości budynków. Łatwe do przenoszenia i zawierające spory zapas środka gaśniczego dają możliwość szybkiej reakcji na pojawiające się zagrożenie oraz stłumienia pożaru w zarodku. Użyteczność...
Współczesny świat zmienia bardzo szybko, a ta dynamika zmian obejmuje także polski oraz europejski rynek pracy. Pracownicy stają często przed ogromnym wyzwaniem, jakim jest utrzymanie zawodowej pozycji w swojej dziedzinie, a nierzadko potrzeba czy wręcz konieczność przebranżowienia się –...
Jak wybrać najlepszą kartę paliwową? Jakie benefity powinna oferować, aby zapewnić ci maksymalnie wiele korzyści? Korzystna karta paliwowa – jaka powinna być? Karty paliwowe przyniosły flotowym kierowcom ogromnie wiele korzyści – dziś trudno wyobrazić sobie prowadzenie firmy posiadającej swoje pojazdy bez...
Pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych w sektorze B2B realizowane jest na rozmaite sposoby: przez udział w targach, publikacje w czasopismach branżowych, reklamę SEM w ich internetowych odpowiednikach, wreszcie z wykorzystaniem technik word of mouth marketing, polegających na poleceniach od stałych...
Zwykło się uważać, że karty paliwowe przeznaczone są przede wszystkim dla dużych przedsiębiorstw. Czy jednak można zamówić kartę paliwową bez dodatkowych opłat i zabezpieczeń dla firm, które mają kilka samochodów w swojej flocie? Jak działają karty paliwowe? Karty paliwowe to produkt...
Znakowanie produktów może odbywać się na wiele sposobów. Istnieją jednak skuteczne metody utrwalania określonych treści na różnych powierzchniach. Nowoczesna technologia kryjąca się pod nazwą doming nie bez powodu zyskała tak dużą popularność. Na czym w zasadzie ona polega i komu...
Według Ernst and Young monetyzacja danych to jeden z kluczowych trendów w ramach dynamicznie rozwijającego się Internetu Rzeczy. Na czym polega i jakie korzyści dostarcza ten proces? Najnowsza ankieta przygotowana przez amerykańską firmę analityczną Kinsey&Company dotycząca danych i ich analizy...
Prezentacja wyników raportu EFL „Budownictwo przyszłości. Pod lupą” Przedstawiciele branży budowlanej w Polsce lepiej postrzegają przeszłość, niż oceniają perspektywy rozwoju w przyszłości. O ile aż 57 proc. firm budowlanych z sektora MŚP, uważa, że sytuacja społeczno-gospodarcza w minionej dekadzie sprzyjała...
45 proc. właścicieli startupów chce rozwijać swoją działalność nie tylko na rodzimym rynku, ale także w innych krajach. Są do tego świetnie przygotowani i nie boją się wyzwań związanych z zaistnieniem w nowym środowisku. Na założenie swoich innowacyjnych biznesów...

Polecane